Wrocław Meeting of the project University Teachers’ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellence (Utterly) (4-6.12.2023 р., онлайн/офлайн)
4-6 гÑÑÐ´Ð½Ñ 2023 Ñ., команда ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ð¿ÑиÑдналаÑÑ Ð´Ð¾ зÑÑÑÑÑÑÑ Ð² ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ ÑеалÑзаÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ Erasmus+ KA2 âUniversity Teachersâ Certification Centres: Innovative Approach to Promotion Teaching Excellenceâ (Utterly), Ñо вÑдбÑвÑÑ Ð½Ð° Ð±Ð°Ð·Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Â«ÐÑоÑлавÑÑка ÐолÑÑÐµÑ Ð½Ñка» (м. ÐÑоÑлав, ÐолÑÑа).
ÐÐ ÐÐÐ ÐÐРзÑÑÑÑÑÑÑ
У пеÑÑий Ð´ÐµÐ½Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÑ ÑÑаÑникÑв пÑоÑкÑÑ Ð¿ÑивÑÑали заÑÑÑпник ÐÑнÑÑÑÑа оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни, Ñлен ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ð¸ екÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑазмÑÑ+ (HERE team) ÐÐ¸Ñ Ð°Ð¹Ð»Ð¾ ÐÐÐÐÐЦЬÐÐÐ, кооÑдинаÑÐ¾Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑ UTTERLY, пÑоÑекÑÐ¾Ñ Ð· наÑково-педагогÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑобоÑи Ñа ÑнÑоÑмаÑизаÑÑÑ ÐÐУ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ðвана ФÑанка ÐÑÑалÑй ÐУХÐРСЬÐÐÐ, пÑедÑÑавник вÑд ÐÑоÑлавÑÑкого ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐаÑÑÑÑ ÐÐÐУРÐÐÐÐЧ (ÐолÑÑа), кооÑдинаÑоÑка ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ð¡Ð²ÑÑлана ШÐТÐÐÐÐÐ, пÑедÑÑавниÑÑ Ð£Ð½ÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐÑÑовÑа Ðеликого ÐÑÑа Ð ÐУÐÐÐÐÐÐ (ÐиÑва), пÑедÑÑавник ÐайÑойÑÑÑкого ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐÑколай ТÐÐФÐÐЬ (ÐÑмеÑÑина) Ñ Ð¿ÑедÑÑавник УнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐеÑÑалÑ-Сен-ÐанÑен-ан-ÐвлÑн Ян ÐÐÐ Ð (ФÑанÑÑÑ).
СвÑÑлана ШÐТÐÐÐÐÐ Ñ ÑвоÑÐ¼Ñ Ð²ÑÑалÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑÐ»Ð¾Ð²Ñ Ð·Ð²ÐµÑнÑла ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° важливÑÑÑÑ Ð¿Ð¾ÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð¿Ñо ÑезÑлÑÑаÑи пÑоÑкÑÑ Ñа взаÑмодÑÑ Ñ ÑинеÑгÑÑ Ð· ÑнÑими пÑоÑкÑами Ñа пÑогÑамами.
ÐÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ñ ÑаÑÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÑ ÑÑала пÑезенÑаÑÑÑ ÑезÑлÑÑаÑÑв пÑоÑкÑÑ Ð¿ÑедÑÑавниками вÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв-ÑÑаÑникÑв пÑоÑкÑного конÑоÑÑÑÑмÑ. ÐаÑалÑниÑÑ Ð²ÑддÑÐ»Ñ ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ Ñа мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð²âÑзкÑв доÑенÑка ÐÑина ÐогÑÑ Ð¿ÑедÑÑавила ÑезÑлÑÑаÑи ÑмплеменÑаÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ UTTERLY в ÐÐÐУ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð. Ð. ÐоÑоленка. Ðона вÑдзнаÑила, Ñо пÑоÑÐºÑ ÑпÑавив знаÑний вплив на пÑоÑеÑи ÑнÑеÑнаÑÑоналÑзаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ñа поÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñдей, ÑÑнноÑÑей, конÑепÑÑÑ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð°Ð¹ÑÑеÑноÑÑÑ, доÑконалоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа пÑоÑеÑÑйного ÑозвиÑÐºÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑв ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ.Â
ÐÑд ÑÐ°Ñ Ð´ÑÑгого Ñа ÑÑеÑÑого днÑв зÑÑÑÑÑÑÑ ÑÑаÑники пÑезенÑÑвали кÑÑÑи, ÑозмÑÑÐµÐ½Ñ Ð½Ð° плаÑÑоÑÐ¼Ñ UTTERLY, за Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ ÑÐºÐ¸Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶ÑÑÑ Ð¿ÑдвиÑиÑи ÑÐ²Ð¾Ñ ÐºÐ²Ð°Ð»ÑÑÑкаÑÑÑ, оÑÑимаÑи Ð½Ð¾Ð²Ñ Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа вдоÑконалиÑи навиÑки викладаннÑ. ÐбговоÑили оÑобливоÑÑÑ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑÑ Ñа зовнÑÑнÑÑ Ð¿ÑоÑедÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ ÐºÑÑÑÑв Ñа ÑÑалоÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ Ð¿ÑÑÐ»Ñ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ завеÑÑеннÑ. ÐвÑопейÑÑÐºÑ Ð¿Ð°ÑÑнеÑи з ÐиÑви, ÐолÑÑÑ, ÐÑмеÑÑини Ñа ФÑанÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð´ÑлилиÑÑ ÑвоÑм доÑвÑдом Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ ÑпÑиÑÐ½Ð½Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ñа ÑнÑеÑнаÑÑоналÑзаÑÑÑ ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв. ÐаÑÑнеÑи окÑеÑлили наÑÑÑÐ¿Ð½Ñ ÐºÑоки Ñа ÑÑÑаÑегÑÑ Ð¿Ð¾Ð´Ð°Ð»ÑÑÐ¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ñа ÑозвиÑкÑ. ÐÑло вÑдзнаÑено, Ñо пÑоÑÐºÑ Ð²ÑдкÑив ÑлÑÑ Ð´Ð¾ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑей ÑпÑвпÑаÑÑ Ð¼Ñж кÑаÑнами Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð¾ÐºÑаÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð¾ÑвÑÑи. УÑаÑники виÑловили впевненÑÑÑÑ, Ñо ÑмплеменÑаÑÑÑ Ð¾ÑÑиманого доÑвÑÐ´Ñ Ñа Ð·Ð½Ð°Ð½Ñ Ñ ÑÑ Ð½Ñй подалÑÑÑй дÑÑлÑноÑÑÑ ÑпÑиÑÑиме змÑÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ñа доÑÑÐ³Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð² оÑвÑÑÑ Ñа мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð²ÑдноÑÐ¸Ð½Ð°Ñ . ÐÑÑÑÑÑÑ Ð·Ð°Ð²ÐµÑÑилаÑÑ Ð²Ð¸ÑловленнÑм Ð³Ð»Ð¸Ð±Ð¾ÐºÐ¾Ñ Ð²Ð´ÑÑноÑÑÑ Ð²ÑÑм ÑÑаÑникам за акÑÐ¸Ð²Ð½Ñ ÑÑаÑÑÑ Ñа внеÑок Ñ ÑозвиÑок ÑÑого важливого пÑоÑкÑÑ.
ÐÑдгоÑовлено з викоÑиÑÑаннÑм маÑеÑÑалÑв ÐолÑавÑÑкого наÑÑоналÑного педагогÑÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð. Ð. ÐоÑоленка.